Kızlar merhaba kızım 3.5 aylık uykuyla arası hiç yok uyumak istemiyor uyuyamayınca da katıla katıla ağlıyo bu sefer uykusuzluktan uyuyamıyor gece 3 lere kadar ağlama krizleri bende şuan panik atak anksiyete bozukluğu stres ne varsa hepsi oldu akşam 6 7 den sonra strese giriyorum nefes alamicak gibi oluyorum kalbim hep ağzımda atıyor eli bile kıpırdasa kalp krizi geçiriyorum yani bunun için psikoloğa falan mı gitsem emzirirken ilaç kullanılıyor mu bununla nasıl başa çıkabilirim