Oğlum 28 aylık. Eskiden arkadaşlarına vurma huyu vardı çok şükür artık kimseye vurmuyor. Hatta oyuncaklarını çoğu zaman paylaşıyor güzelce sırasını bekliyor. Ama hani şu oyun alanlarında trambolin var ya hah o zıplarken hiçbir çocukla aynı anda zıplamak istemiyor. Oğlum sırayla zıplayın o zaman diyorum. Bazen kabul ediyor sırasını bekliyor sonra çocuğa git diyor. Bunun da sebebi sanırım başka çocuk zıplarken dengesini kaybettiği için rahat zıplayamadığı için beyfendi istemiyor başkasını. Oğlum burası sadece sana ait değil arkadaşlarınla birlikte zıplayabilrisin ya da sırayla zıplayabilrisiniz diyorum defalarca anlattım ama yok kaydıraktan kayarken bile gözü zıp zıpta. Biri zıpladığı an bağırıyor insin diye ağlıyor. Bu yüzden cafelere gidesimiz gelmiyor açıkçası. Siz de buna benzer sıkıntılar yaşıyor musunuz ? Neler yapabilirim