kızlar 6 gün önce devlette kanal tedavisi dolgu yaptırdım bir hafta oldu çene alt etime iğne vurmuştu doktor orda hala bi hassasiyet var normal mi acaba birde koyduğu dolgunun tadı geliyor ağzıma sabahları ilk uyandığımda özellikle bu geçer mi yaşayan bilgisi olan varmı??