Elif-ada Merhabalar kızım 2 ay 14 günlük bir aya yakındır geçmeyen bir öksürüğü var ne ilaç denediysek olmadı evde buhar tedavisi verildi oda çare olmadı öksürdüğü zaman nefesi kesilecek gibi oluyor ne denediysem olmadı var mı bi çözümü
Ygz14 Üstde kalsın ama tek ilacı o ayda anne sütü eger başka sebebden rahasızlık yok ise geçmiş olsun
Elif-ada Süreç uzayınca insanın canı sıkılıyor sadece anne sütüyle besleniyor bebeğim kuru bi öksürük artık o kadar Zorlanıyor ki her öksürdüğü de alttan kaçırıyo kuzum