Arkadaşlar geç gördüm bildirim gelmemiş kusura bakmayın doktor gelişimi iyi diyor fakat bende de canım istemiyor diyor yemek yemek istemiyorum diyor hayvanlarına yedirerek biraz biraz zorluyorum sanırım sizlerde yaşadığınıza göre dönemsel bir an önce geçer umarım🙏🏼