Anneler merhaba, yazacaklarınız benim için çok kıymetli lütfen destek olun 🙏
Oğluma haziran ayında tuvalet eğitimi vermeye başladım, her şey iyi hoş öğrend etti buraya kadar normal. Eylül ayında okula ve bakıcıya başladı, okulda tuvalete yardım etmedikleri için orada biraz zorlandı eylül sonu okulu bıraktık bu sebeple. Bakıcısı da bi kez adaptörsüz bir kez kendi tutarak çiş yaptırmaya çalışmış, o zamandan sonra oğlum kakayı her zaman söylüyoe ancak çişi asla söylemiyor. Çıldırmak üzereyim, bakıcıyla konuştum korkmadı etmedi diyor, oyun terapisine götürüyorum 9. Seansa gittik halen değişen bi durum yok. Çok yoruldum gerildim artık ağlıyorum sinirimden. Nolur başına gelen varsa nasıl aştılar neler yaptılar yazın yalvarırım, tükendim 😪