seda67 Hepimiz gitmek istiyoruz evet bebeleri napacaz kol çantamizada sığmaz babalara emanet etsek filmin tatini cikartamayiz aklımız bebekde kalacak en iyisi bebek pış pışlamaya devam 😁
CaninannesiCemre seda67 Ablama veya babasına bırakacağım ilk defa kendim için bişey yapacağım 1 senedir 🤗 merak ediyorum filmi 😅
seda67 CaninannesiCemre keşke yakın şehirde olsakda beraber gitsek benim kocada bakar 2 saatligine bebege
seda67 Orenda_ yok kız kaynana emanet etme gitme bende gitmicem kimseye emanet edemem bebemi aklım kalır onda
Minikkizimm seda67 bebeleri anneanneye bırakip esimle gitmeyi cok istiyorum 😁 anneannede bakmak isterse tabii🤪
seda67 [silindi] keşke benimde anam gelip baksa bende gitsem ama köyde yaşadığı için ineğini bırakıp gelmez 😔
sakinolpelincim seda67 ya baydi bence bu kadının filmleri elti görümce lohusa vs. Netflix e fln düşse bı çay saati izlerim ama sinemaya gidip o filme para vermek bangır bangır 2 saat ayırmak istemem. Onun yerine başka film hakkımı kullanırdım.
Orenda_ seda67 Kayınvalidem benim gibi bakıyor kız bakar yani ama ben sinemaya gidiyorum kocişimle dersem bakmaz😂