sos20 Kızlar 24+3 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim bu hafta aşırı şiştiğimi hissediyorum çok yemediğim halde hızlı kilo alıyorum. Ödem için yaptığınız bi egzersiz veya başka bişey varmı kendimi hiç iyi hissetmiyorum
ebrarglnr Pilates ve yoga yaptım haftama uygun yürüyüş yap bol bol şuan havalar soğuk o yüzden evde hareketsiz kalmamaya çalış ben pilatesin dogumdada çok faydasını gordum sos20