durukusunannesi_ gencmom_ benim anladım kadarıyla rahim içi polip(kist) var ama kötü huylu ve aktif değil Allah korusun kanser gibi bişey söz konusu değil. Altta yazıyor malignite izlenmedi diye
kuzeyegeee durukusunannesi_ benim smear testimde böyle doktor iç açıcı konuşmadı 1 ay sonra tekrar ki test endişeliyim biraz