Merhaba cocuğum bir aylık ve çok kötü kuru öksürük var doktora götürdüm hicbisey yapmadı ve vermedi ama dünden beri aralıklı bir şekilde sürekli uyuyor normalde uyuturken zorluk cekiyordum şimdi aç olduğu takdirde bile emzirirken fazla emmiyor uyuyor uyandırmaya çalışıyorum ama geri uyuyor çok şükür başka birşeyi yok ama bu normal mi ve öksürük için napabilirim