Bende aynı durumdayım ne yapacağımı şaşırdım okadar zorlanıyorum ki 1 buçuk aydan beri vermesem yemese hiç aramayacak o derece ve bu durum beni manevi olarak çökeltti çok zor bir süreç geçiriyoruz kendimi yiyip bitiriyorum ama bir çözüm buldum uyanıkken şırıngayla boğazına yakın bir şekilde veriyorum mamayı ona karşı çıkamıyor belki işinize yarar umarım tamamen mamayı reddeden bebekleriniz için bende işe yaradı hepimize Allah kolaylık versin 🥹