Eşimle 3yıldır evliyiz 3aylık bir bebeğimiz var eşim duygusal ince birisi değil çoğu şeyi düşünemez ya da düşünüp uygulamaz maddi durum sıkıntımız yok şükür 3yıldır bana hiç sürpriz yapmadı ancak istersem alır beni hiç değerli hissettirmedi hele ki son bir aydır hiçbir şey umrunda değil elinde bir telefon sürekli oyun oynuyor hep dışarda arkadaşlarıyla oyun oynasın istiyor geçen gece lavaboya havlu asmadım diye bağırıp çağırdı dünde bana hiç söylemeden merkeze bir arkadaşını götürmüş işe istemediğim bir eleman almış önceden haberin var mıydı dedim vardı dedi dünden beri konuşmadım bu akşam da içimdeki her şeyi söyledim bebek ağlıyor durmuyor bırakıp dışarı gitti 1de eve geldi ne yapacağımı bilemiyorum sinirlerim çok bozuluyor şeytan diyor bırak git ananın evine uyuyamıyorum sinirden😬