Baloglum93 yarın hemen bunuda deniycem. 1 hafta öncesine kadar tüm doktor kontrollerinde herşey normaldi. Işık tutup gözlerine baktiklarinda takip yapiyordu. 2-3 gündür şüpheleniyorum bugün doktora söyledim tekrar kontrol etti ve sadece 1 kere takip etti ışığı göz doktoruna yönlendirdi. Birde biraz daha fazla konuşmamızı ve ilgilenmemizi söyledi.