hfzhnf Bir sorum olacak bilgisi olan yardımcı olabilirmi bizim evin yanına inşaat başladı ve adam bizi zorluyor bizkm bina 20 yıllık neymiş bizim çatıyı kadiracakmisiz o kendi çatısını cekecekmis böyle bir hakkı varmi kanunen nasıl bir yol izlemeliyiz
V_Gizem hfzhnf eşim belediyede çalışıyor çatınız eğer kaçaksa şikayet edip yıktırabilir. Ama birkaç sene önce imar affından yararlanıp yapı kayıt belgesi aldıysanız veya kaydı varsa belediyede hiçbirşey yapamaz
hfzhnf Prensesannesii44 sorma canım ya Aynen öyle ben de bilgi almak istiyorum ona göre zaten belediyeye gideceğim
hfzhnf Esraemir34 yaaa çok sevinirim bunun için ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izlemem gerek çok dua ederim Allah razı olsun 🤲😔
hfzhnf V_Gizem yok kaçak yapı falan değil canım belediye nasıl izin verebiliyor benim duvarima bitişik olarak ve kaldı ki çatıyı sokmemi ve kendisi çatıyı katı yapacak mis biz kaldiracakmisiz ve bu kişi temel atarken oradaki kayiyo deldirirken bizkm binamiz sallandı zarar verdi ya şunu anlıyorum ki paran varsa adalet senin yoksa zaten adelet yok
hfzhnf Esraemir34 kaçak yok canim Tapulu ve 38cm yerimiz var orada yani belediye benim duvarima nasıl yapışık izin verebiliyor
hfzhnf Esraemir34 canim bizimmi bizjm her katimizin binamızın tapusu var mülkiyet tapusu da var iskanida var herseyi var yani
V_Gizem hfzhnf isterseniz belediyenize gidip imar işleriyle görüşüp bilgi alın biz mağdur oluyoruz ne yapabiliriz diye
hfzhnf Esraemir34 canim zaten bizim orada 38 cm payımız var kaldiki birleşik o yapıyor onun yeni yapı bizim ki eski ona göre yapması gerekmiyormu