Arkadaşlar oğlum 1 aylık geçen aya kadar TV görmüyordu evde ama komuslarda vs gördükçe bu iki haftadır evde de açtık ama şöyleki oyuncakları hep başka odada durur orada oynarız ama gün içinde artık tüm gün çok sıkılıyoruz havalar soğudu TV açıyorum ama içim rahat değil ancak yeğenim de TV izledi hep ama maşallah çok akıllı onunda hep TV izlerken ama oyuncaklarının hepsi aynı idadaydi onlarlada oynardı TV ye ara ara böyle bakardı bende mi şimdi acaba öyle yapsam diyorum oyuncaklarına oturma odasında bir köşe yapsam TV izlerken onlarlada oyun kursak diyorum izlettigim şeyler bu arada sevimli dostların videoları bu sürede maxsimum yarım saat oluyor, yani aktivite de bualmaiyirum ev içinde evinde işleri olunca böyle ufak ufak açıyorum ama çok bocaliyorum sizce ne yapmalıyım bilemedim 🤦🏼♀️