Bugleminannesi28 Şuan içime öyle bir su serptiniz ki anlatamam. Benimde hala net değil, üstelik astigmat+ miyoptu. Miyop tamamen sıfırlanmış, astigmat bir gözüm hala aynı biri baya düşmüş. Doktorum gözlerimin çok kuru olduğunu söyledi birde astigmatın düşmesi biraz zaman alır 1 aya netleşir merak etme dedi. Bende eşimin ısrarı ile oldum, arada boşuna mı oldum hala netleşmedi diye oturup ağlıyorum resmen