PamukPrensesannesii Kızlar aşı olalı 24 saati geçti çoktan. Ta dün sabah olmuştu ve geceden beri ateşli çocuk. Düşüp düşüp geri yükseliyor. Aşının etkisi bu kadar sürer mi yoksa bu başka bir hastalık mı ? Yardım edin lütfen
SamNok Endişelenmeyin 6 saat arayla calpol verebilirsiniz. Aşıların tuttuğu anlamına geliyor bu. 48 saat içinde normal seyrine dönmezse uzmana gözükün.