Galiba atak ayıymış bu ay inşallah düzelirler bende ek olarak mama veriyorum acaba sütüm doymuyor mu diye düşünüyorum bazı kadınların sütü kalitesiz olabiliyor o yüzden mama deniyorim amA göğüse alıştığı için mamayı agliyarak yiyor ( kaşıkla veriyorum ).