Merhabalar, bebeğim 4 aylık oldu. Ancak gazı hala devam ediyor. Az önce ağrısından ememedi, uyuyamadı. Beyaz gürültü ile sakinleşirdi ama ona rağmen katıla katıla ağladı. İki gün önce aşı olmuştu onun da mı etkisi var bilemedim. Bir çay kaşığı parol verdim. 😔 Gereksiz ilaç kullanımına da karşıyım ama çaresizlik… Benzerini yaşayan var mı? Yahut böyle bir durum için öneriniz?