Kızlar eltim dün kürtaj oldu doktor kasık bölgesinin çok yakınında baloncuk tarzı bişey görmüş doktorlar bile anlayamamış ne olduğunu 8 senelik evli hep düşük yapıyor kaş kere tüp bebek yaptı hiçbri tutmadı doktor sebebi bu gördüğüm şey olabilir demiş 2 hafta sonra tekrar gidecek yine bakacak daha önce başına gelen var mı inşallah bu sefer sorun bulunur ve hamile kalir