Busex salla dur ya da pışpışlayıp kucakta salınımla uyutmayı gördüm ben. Şu an kızım 4.5 aylık ben sallıyorum maalesef. Bırakmak istiyorum yavaş yavaş ama daha küçük diyorum bi yandan da. Geçen anneme sordum ne kadar sallicaz biz bu çocuğu diye 2 3 yaşına kadar sallarsın dedi 😂 dedim no no nooo o kadar olmazz. Bakalım nasıl olacak