gizemmerve5 ben ben bizimde 3,5 aylıkken falan aynılarını yaşadık geçmedi ne yapsamda hatta bi saabh uyandım bi baktım ağlıyo ama sesi gitmiş yavrumun hemen haastaneye gittik doktor hafif balgam var burnu tıkalı dedi antibiyotik burun içinde deniz suyu verdi düzeldi çocuk valla küçük olunca evde düzelmiyo illa hastane olacak dikkat edin ciğerine inmesin bana iyiki getirdin demişti doktor