Selamün aleyküm kızlar biz buraya yeni taşındık iki ay oldu kızım anasinifina gidiyordu ikametgah buraya aldıktan sonra çıkan okula gittim kızım için yer yok alamayiz sırada olan öğrenciler falan vs. söylediler nasıl olur ya anasınıfı bu çocuk seneye Allah izin verirse birinci sınıfa gidecek ne yapabilirim ben bu durumu yaşayan var mı çözümü var mı ?