ebrarglnr evet benimki de memede uyuyor ama uyuduğu an memeyi çekiyorum.Doktorlar ilk üç ay sıkıntı olmayacağını bol bol temas olması gerektiğini söylüyorlar orası artık size kalmış.Bol bol emzirmekten kastım bebeğiniz ne zaman isterse verin gerçekten memede çok rahatlıyorlar 🥰