KaynanaYiyen canım gelişmesi normal, ilgilendiğiniz için böyle olması gayet doğal. Kızım 3,5 yaşında 3 farklı dilde kendini ifade edebiliyor, ama üstün zeka olduğunun anlamına gelmez. Piyano çalmayı da öğreniyor, sadece ebeveynler ne kadar ilgi alaka ve eğitime odaklıysa o kadar verim alırsınız çocuğunuzdan. Bu şekilde devam edin, akıllı, zeki, algısı açık çocuk olarak yetişir inşallah. Herkes dalga geçmiş, dalgalık bir durum değil. Sağlıklı olun🙂