dorukbeyy Bebeğim tam 3 aylık oldu krizli ağlamaları var akşama doğru ve sabah erken saatlerinde bunun için öneriniz nedir acaba
ikiprensannesi_ dorukbeyy Ay Allah’ım bizde 6 gün sonra 3 aylık olucaz inşallah öyle bı atak yaşamaz 🥺
Sevinizz_ dorukbeyy öneri yok ..Bol bol bebeğinizle ilgileneceksiniz ..çok zor ay ben böyle ay görmedim geride kaldı Allahtan büyüdük