Oğlumun 4 ayına girmesine 9 gün var 2 ay aşısını yaptıralı da bayağı oluyor ama bir haftadır aşı olduğu kolu şişiyor iltihap bağlıyor. Yarım saat önce duş aldırdım sanırım suda yumuşadı şişlik iltihabı aktı bende sildim bu normal mi acaba bu şekilde iltihabı silmek de doğru mu değil mi bilmiyorum bişey olur mu