Merhabalar, başlıktan da anlaşılacağı üzere 5 haftalık bebeğim ya benim ya eşimin üzerinde uyuyor asla yatağına koyamıyoruz koyduğumuz an uyanıyor.. ama böyle de içim hiç rahat değil uyku esnasında Allah korusun ya bir şey olursa diye korkuyorum.. uğraşıyorum yatağına alıştırmak için yerini ısıtıyorum kendi kokumun sindiği tişörtümü yanına koyuyorum vs vs ama nafile artık gece saatler ilerleyince de takatim kalmıyor emzirip üzerimde uyutuyorum böylelikle ben de bir nebze dinlenip uyumuş oluyorum ama nereye kadar böyle gidecek bir akıl verin lütfen 🥺