5 ay 13 günlük bebeğim grip oldu 1 hafta kadar sürdü 2 gün emmedi sütüm yok denecek kadar azaldı gündüz hiç doyuramıyorum gece yine anlamadan emerken uyuyakalıyor devam sütü aldım biberon almıyor emzik tutmuyor farklı biberonlar denedim yok kaşık biberon denedim mamanın tadını beğenmiyor sanırım arı mamayla devam ediyoruz ⅔ gündür ama benim içim rahat değil doyuyor mu doymuyor mu bilemiyorum ne yapabilirim
Ek gıdaya geçtik şuan 3 kuralıyla ilerliyoruz