53Sareninannesi benim annem olmuştu doğumdan sonra . Ve kız kardeşim de oldu o ameliyati . Ameliyat anı filan ağrısızdi zaten . Hissetmiyosun . Sonrasında dikişlerden dolayı hani ilk bir kaç lavaboda zorlanmislardi kanama filan olmuştu ama şuan çok rahatlar iyiki olduk da kurtulduk diyorlar .bağırsak problemleri genetik bizim ailede maalesef 😐 bende de var hemoroid,çatlak 😐 hamilelikte daha da ilerledi