Anneogul- Kızlar 3.5 yaşında oğlum yaklaşık 2 aydır tırnak yiyor .asla uzadığını görmüyorum gizli gizli veya TV ye falan dalınca koparıp atıyor .uyarıyorum dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama olmuyor . Başına gelen var mı neler yaptınız.
Eftelya111 Anneogul- flormar on adı objesini alın başka marka değil bana doktor bunu tavsiye etmişti ve uyurken sürün iki günde bir de tazeleyin ama uyurken sürün sürdüğünüzü görmesin biz böylelikle çözdük kaç yaşında ufaksa bırakıyor yapma etme demeyin
encet Kendim yaşadım bunu psikoloğa da gittim acı ojeler de sürdüm uzattığım tırnak kadar hediye de alındı yaşım oldu 26 hala bazen ara ara koparıyorum istemsiz tamamen stresli dönemimde oluyor 13 yaşımda köpek aldılar ondan tiksindirmeye uğraştılar yine olmadı ne zaman ergen oldum güzellik ön plana geldi o zaman bıraktım siz yapma dedikçe üsteleyecektir psikoloğa gitmenizi öneririm ama Anneogul-
Feraye_ Anneogul- aynı sorun bizdede var yapma oğlum etme oğlum diye diye dilimde tüy bitti 4 yaşına girdi yenice fazlalıkları aliyom anne diyo 😭 eczanedemi satiliyo ama bu acı oje fln dedikleri nerden bulabiriz