Bebegim 5 aylik oldu. Boyu 63cm,kilosuda gecen hafta 6250 idi. Orantisal olarak normal belki ama bebegimi kucagima aldgmda falan bayagı ufak geliyor gozume. 2-3 aylik bi bebek gibi duruyor. Doktorlar normal diyor,kilosu falan da iyi diyor ama istee 🥺🥺 Takmayayim diyorum ama baska bebekleri gorunce uzuluyorum ister istemez. Hamileykende gelisim geriligi cikmsti falan ama hala bi ilerleme yok gibi geliyor sanki😔 emziriyorum sadece. Bugunde kardiyolojiye gittik, vsd flan var denildi ve bu da kilo alimini yavaslatirmis(internette oyle yaziyor,doktora soramadim henuz etkilerini), e bir de sut alerjisi var o da kilosunu yavaslatiyor, hani acaba bebegm cidden bu sebeplerden dolayi mi boyle sizce, yoksa her seyi normal mi? 🥺 Var mi boyle olan? 🥺 Bu arada geri kalan gelisiminde hcbir problem yok. 3.5 aylikken dönmeye basladi, oyuncaklari alir tutar oynar, hoplar ziplar falan yani bu seyleri var cok sukur ama bedensel olarak bana ufack geliyor. Cok uzuluyorum acaba mama versem mi yoksa ek gidaya baslayacagiz ya yavas yavas,onu mu beklesem brazck daha? 🥺 Boyle olan varsa yardmci olabilir msiiniz? 😔