Melike_ikra Kızım ¾ gündür öksürüyor 2 aylık doktora gittik ilaç falan verdi yarın kontrolü var eğer öksürük ciğerlere inerse hastaneye yatışı verilecek. Çok korkuyorum ilerlemişse diye. Öksürüğün geçmesin için ne yapmam lazım? 2 aylık bebeğim
tuuugc Melike_ikra öksürük nasıldı benim de kızım 2 aylık ara ara öksürüyor normalde tükürüğünü boğazına falan kaçırınca öksürüyordu dün gece bi sebebi yokken bir iki defa öksürdü cuma kontrolü var o zaman soracağım bende. Sizin nasıldı? Ben bu süreçte biraz sarımsak yiyeyim dedim sütten geçsin diye bide kekik çayı yapayım diye düşündüm
Melike_ikra tuuugc bizim sadece kuru öksürük başkada bir şeyi yok ateşi falan da yok keyfi yerinde. Doktorumuz hava verdi antibiyotik verdi. 3 ayın altındaki bebeklerde öksürük riskli oluyormuş aman sizde dikkat edin götürün bebeğinizi. Bu aylarda bronşit olabilme ihtimalleri varmış
tuuugc Melike_ikra yok şöyle gün içerisinde ne kadar öksürüyordu aynen benim de bazen gün içerisinde bir iki defa öksürüyor bazense hiç. Keyfi yerinde hatta tükürük kaçınca öksürüyordu anlaşılıyordu sadece dün gece bir kere böyle öksürdü eşim de hasta ondan biraz tedirgin oldum işte cuma günü gideceğiz