Kızlar ben eşime çok değer veriyorum önemsiyorum ara ara bu yaptığımı yanlış bulup kendimi frenlemeye çalışıyorum bi yapıyorum iki yapıyorum hoppp sonradan eski Halime geri dönüyorum eşim yani benim ona davrandığım gibi değil o daha böyle üstüne düştükçe kaçan cinsten lütfen etkili bir yöntem yok mu benimde onu çok önemsemeyeceğim bir tavır duruş nasıl davranmam lazım bu halim çok canımı sıkıyor çok değer vermeyenlerin eşleri çok değer veriyor karılarına çevremizde örnekleri var bi ben beceremedim yöntemini bilen varsa bilgi rica ediyorum