Sevolay Merhaba bebeğim 16 aylık olucak dışarıyı cok seviyor hiç bi problem yok ama bi eve gidelim cok fazla ağlıyor oturamıyoruz bile oyun alanları vs oralarda cok güzel oynuyor ama başka bi evde kıyametler kopuyor neden böyle normalmi geçermi
SeverusSnape Sevolay ev sevmiyor bence.😁 Kızım da böyleydi, dışardan eve girmek istemezdi ki hala öyle. Önceden huysuzlanırdı bi yere gittiğimizde, şimdi direkt hadi gidelim diye çekiştiriyor. Çözümü yok.🫠
Sevolay SeverusSnape ama hiç biyere oturmaya gidemiyorum bize ybancı biri gelsede aynı tepki onların oldugu odaya girmesi cok zaman alıyor ben gidince zaten cogunlukla geri dönüyorum ağlamaktan maffoluyor