Bebeğim 2.5 aylık 3 ml karışım ilaç yapıp veriyorum ancak seviye 1 de 1 saat 45 dk sürüyor hem tutmaktan kolum kopuyor hem de bebeğim zaten asla durmuyor ve bunu günde 4 kez yapıyorum uyurken vermeye calisiyorum ama uykulari max. 30 dk cocuklarda seviye 2 de kullanıyormusunuz bir sorun olur mu en azından süreyi yarı yarıya düşürmüş olurum