010719 ayy şükür bizde olmadı atak falan bi kaç gün uyumadan önce ağladı sadece ayy nazae değmesin de şimdi 😃 bence en önemli şey sabır ve kararlı olmak ben başlarda uyutmak için çok kendimi yıprattım sonra dedim niye zorluyorum uyutmayayım bazı saatler uyutayım ayakta tuttum zorla istediğim saatlerde uyutmak için şimdi çok şükür 2. Ayından beri yavruşum beni çok üzmüyo 🤲🙈