Bebeğim 13,5 aylık. Doğduğunda gazlı bir bebekti her türlü yolla uyutuyordum.uyusunda yeterki diye diye bu zamanlara geldik ama hemen hemen her uykusundan 35.dk da uyanıyor.uyku döngüsünü atlatamıyor ama nasıl yapacağım. Günde 2uyku yapıyor 1er saat uyusa bari diyorum. Tecrübeli anneler yazabilir mi nasıl uzar bu uykular. Bazen sallayarak bazen kucağımda sadece emziğini veriyorum kendi kendine uyuyo.