biimiyomyardimet
Ben doğum yaptım 1 hafta içinde kulak testi için gittik.
Odaya girdik hemen bebeği muayene edelim dedi tamam deyip soymaya başladım o ara görümcem de girdi bize bakmak için doktor onunla sohbete daldi derken soğuk oda bebeğim öyle kaldı. Annem geldi giydirmeye çalışıyor derken elim ayağıma dolaştı.
Sonra Göğüslerimin ağrıdıdını ve bebeğimi emzirirken daha çok acı çektiğimi söyledim bi baktı geçiştirdi sonra devam etti.
Akşam bebeğimi emziremiyorım tas gibi oldu ve bebek ağlıyor memede süt gelmiyor Mastis olmuşum, görümcem de demez mi ee bebek aç mı sabahtan beri panik havası derken 12 mama için yer açtırdık. Çok kötü bir gece ve süreçti.
Şimdi önerdiğim doktorumuzu bulduk(Aile doktorumuz yönlendirdi).
Gittik önce benimle işleyişime geçti 15 dakika sonra bebeğim ile ilgilendi. Bebeğimi yatırdığımda kendi üstünü çıkarttı bezini açtı baktı derken inansın 3 yıldır birlikteyiz, ve bütün arkadaşlarım ona gidiyor tesadüfen böyle yönlendirmelerde yaptım giden hepsi memnun. Öncelikle değer veriyor ve bunu hissettiriyor.
Doğru her hasta ve bebeğe öyle davranmadı.
Görümcem de demişti hemen bebek doktoru ayarla diye ilgisiz beklentini çok yüksek tutma demişti.