Kızlar oğlum 1 yaşında son 3 aydır sürekli ateşi çıkıyor en son bu gribe yakalandı öksürdüğü zaman sanki ciğerleri dışarı çıkıyor gibi oluyordu iğleşti şuna tekrar ateşi çıktı şurubu var veriyorum sıcak çorba içiriyorum terliyor ateş geçemiyor saatler sonra tekrar başlıyor kafayı yecem doktora görürdük ateş normal geçer evde bakın dediler son 3 aydır çocuğum sürekli hastanelerde 8 aya kadar maşallah hiç hasta olmadı ondan sonra hastanelerden çıkmıyorum neden bu ateş sürekli tekrarlıyor kızlar varmı bunu yaşıyan nolur bi yazın benim ki tek böyle diye düşünüyorum