beyzadodo Ne yemek yapayım sizce kızlar tavsiye verecek olan var mi , uzun yoldan geliyorlar birde buraya ama disari cikip gezmeye gitmesek ayip olur mu sizce ?
Aryamlinamom beyzadodo dün akşam çok basit ama çok şık bir yemek yaptım beyti kebab kıymalı harcı yufkaya sarın sonra yuvarlak yuvarlak kesin fırında üzereleri kizana kadar pişsin üstüne domates sos bulgur pilavı Salata ayran
miniklerimad beyzadodo uzun yoldan gelıyorlarsa ilk bi dinlenmek ister insan kendimden biliyorum. Yemek için bebeğiniz küçükse Allah kolaylık versin 😂
[silindi] beyzadodo evinize ilk defa geliyorsa ve uzun yoldan geliyorsa disari cikmaniz biraz ayip olabilir oyuzden evde guzel bi masa hazirla derim tavuk yada et sote yapabilirsin yanina pirinc pilavi salata bide mercimek corbasi ortaya bi kac meze cesidi yapabilirsin kozlenmis kirmizi biberli salata havuc tarator filan bide disardan tatli aldir esine oh mis 😊
beyzadodo Aryamlinamom immmm evet yufkaya sardiginiz kiymanin tarifini verebilirmisiniz bana acaba icine neler koydunuz ne baharatlar aattiniz
Deletedmom_106 beyzadodo yani ilk gün olmasa da ( yol yorgunluğu falan ) sonraki günlerde gidilebilir tabi .
beyzadodo miniklerimad çok teşekkür ederim aksama dogru inecekler ama belki paraları yoktur yola yememislerdir bilemedin hazir olsun diye dusundum ❤️
Aryamlinamom beyzadodo Kuru soğan ve sarımsak rendeledim kimyon karabiber kirmzii toz biber kekik biraz zeytinyağ bu kadar yuvarlak yufkayi kenarlarından kivirin kara yapın sonra şerit şeklinde kıymayı koyup yuvarlak kesip fırın tepsisine dizin
dryslck beyzadodo piliç topkapı, patates püresi, salata, çorba basit ve güzel bir menü çok fazla da uğraş gerektirmiyor düşünebilirsin ☺
ornitorenkperi Aryamlinamom yemeğin adı tam olarak ne diye geçiyor internetten bakıp bende yapayım bu arada ellerinize sağlık enfes gözüküyor
Seda_korkmaz06 Aryamlinamom arkadaşımın tarif sayfası var bende ordan görüp yapmıştım o salçada koyuyor canım 😋
Aryamlinamom beyzadodo ne demek rica ederim ❣️ Tabi sunumu pek şey yapamadım aksamlik yemek diye ama beyaz tabağa misafire göre çok güzel sunum olabilir şahsi fikrim yazmak istedim Allah kolaylık versin şimdiden 🎀
Aryamlinamom ornitorenkperi teşekkür ediyorum ❣️ beyti kebap olarak yazarsanız YouTube de çıkar tabi benim yaptığım orijinali değil ama bence tadı benzedi görüntü olarak çok hoşuma gitmişti fotoğraf çekmiştim 🙂
Aryamlinamom analizcianne hayir kalmadi canım 25 dk da 180 derecede Fansiz pisti tabi her fırın farklıdır