kbtmz Merhaba hanımlar homeoffice iş buldum yalnız ilk ay sigorta yapmayacakları sonraki ay başlıycaklarını söylüyorlar bu yüzden kararsız kaldım izar firmanın adı daha önce duydunuz mu acaba bir bilgisi olan var mı ?
Barbieee kbtmz merhaba başladınız mı işe ben izarda bir kaç ay çalışılıp çıktım parası çok az geldi emek fazla ama parası azdı
Barbieee kbtmz sigortayı aktif çalışanlar ve anket sayısı rekor olanlara yaptıklarını söylediler ama ben inanmadım sürekli rekor mu yapmak gerekiyor sigorta kazanmak için saçmaydı zaten