gzdeylcn 3 aylık kızım var emzirirken ısırmalara başladı tabi ben hissetmiyorum görüyorum ısırdığını salyası da çok dişten dolayımı acaba yaşayanınız oldu mu?
Laviestnul Ahh bizim de aynı bence dişten dolayı sonuçta başka sıkıntıları yok çok şükür, e herşeyi de ağzına sokup ısırmaya çalışıyor 🥹 diştir diş takmayalım kafaya
Aselumay1602 Aynı sorun bizdede var 2. aydan beri şuan 3 aylık doktor kontrolünde sormayı düşünüyorum hem emerken ısırıyor hem elimizi ağzına götürüyor ısırıyor salyasi akiyo sürekli bende diş olduğunu düşünüyorum ama doktora sorucam
Tugce5806 Kesin disdir kızım 3 aylikken dış cikardi iyi bilirim şuan 7 aylık 6 tane dişimiz var 😊 hâlâ da devam ediyo çıkarmaya