6 aylık olduk yavaştan mama sandalyesi arayışına geçtim tadımlar bitince oturturum bizimle falan oturur aklımda joie mimzy xl mama sandalyesi var arabamız beşiğimiz de joie çok memnunuz ve kaliteli bu sandalyeyi kullanan varmı yada başka sandalye tavsiyeniz varsa yazar mısınız?😊 birde ne kadar kullanılıyor bu mama sandalyeleri ona göre pahalı çok fonksiyonlu bişi alsam verdiğimiz paraya değer mi😌