tetik Bebeğim 3 aylık gündüzleri ve geceleri dalarak uyuyamıyor ıhh ıhh diyip duruyor ve hemen uyanıyor gündüz leri uyutuyorm 1 saat uyuyup uyanıyor 2 saat uyanık kalıyor tekrar uyutuyorum sizlerin uykusu nasıl
aysebb tetik Bizde 3 aylık olucaz gündüzleri bazen 2 bazen 1,5 bazen 1 saat uyuyor değişiyor. Geceleri ise 3-4 saatte bir emmeye kalkıyor
adel18 tetik 2 aylığız benim ki de hep kucağımız da çok tukenmıs durumdayım yatağında yatmıyor durmuyor ağlıyor
aylizbebe Benimki daha 1 buçuk aylık pek uyumuyo aynı öyle huk mık ediyo. Kucakta uyuyo koyunca,uyanıyo. Tabi bi düzen beklemek yanlş daha çok küçük