pearl2023 Hanımlar kızım 1 yaşına girecek hediye olarak globber düşünüyorum. Sizce parasını hakediyomu kullanışlımı uzun süreli kullanılırmı ? Birde şöyle bişey var benim kızım bebek arabasında falan oturmayı pek sevmiyo bunu severmi kullanan annelerden yorum bekliyorum 🥰
SeverusSnape pearl2023 bence deneyerek alın, ben denemiştim ve üzerine oturmak bile istememişti. 2,5 yaş gibi scootera alıştı. Tek kullanılabileceği şekli oydu bizce. Bazı çocuklarda çok seviyor, o yüzden önce mümkünse deneyin.😊
Thebaby5 pearl2023 Benim oğlumda bebek arabasını hiç sevmiyordu hatta 1 yaşında kaldırdım globber bisiklet aldım onda baya oturuyordu ama katlanmaması çok saçma arabaya zor sığıyor keşke daha portatif bir şey alsaydım dedim. Tcherchi katlanır bisikleti daha önce görseydim kesinlikle onu alırdım doona muadili
pearl2023 Sedsedsed yaa bende ondan korkuyorum 😁 yatmalı oturmalı şeyleri pek sevmiyo bisikleti belki sever diye düşündüm ama işte eminde olamıyorum
Sedsedsed pearl2023 benim kızımda asla oturmaz ne bebek arabasında ne oto koltukta ne evde vs.. biz kanguru ile yasıyoruz😂deneyin isterseniz gerci 5-10 dk okey ama sonra işte kalıyor öylece
pearl2023 Mlk026 yaa öylemi. Bende arabayı sevmiyo sürekli kucak istiyo dışardayken kangurudada bi zaman sonra sıkılıyo oda bi yerden sonra yorucu oluyo belki bisikleti sever diye düşünüyodum
Mlk026 pearl2023 evet oğlumun kuzeni de korktu mesela belki alsak bir süre sonra alışırdı ama biz denerken başka çocuklar gayet keyifle bindiler bizimki çığlık kıyamet.
pearl2023 Sedsedsed ayy aynı benim kızımı anlatmışsınız 😁 bizimki kangurudada sıkılıyo genelde bağımsızlık istiyo sanırım 😂
pearl2023 Thebaby5 globberın katlanır modelide var yanlış görmediysem. Dediğiniz modelede bir bakayım teşekkürler ☺️
Sedsedsed pearl2023 ahahaha bu kızlarımız neden böyle hiç prenses annesi gibi hissetmiyorum ben😂🙈kanguruda öne doğru bakarsa duruyor bir tık daha fazla ama her ilgisini ceken yerde durup cıkarıp keyfini bekliyorum bende🤭
pearl2023 Sedsedsed yalnız değilsin bende öyle hissetmiyorum erkek olucakmış sonradan vazgeçmiş diyorum 😂
ikibebebirhayat pearl2023 tepesinden indiremiyorum oğlumu bence parasını sonuna kadar hak ediyor 😂😂😂😂