Merhaba bebeğim sarılık olmasın diye emdikten sonra biraz mama verin dedi doktorumuz bizde kaşıkla vermeye çalıştık genzine çok gitti sonra biberonla verdik günde 3 defa. Ama şimdi asla emmek istemiyor çok uğraşıyorum ama bi türlü emmek istemiyor. Sütümde var.Sizin başınıza geldimi tekrar nasıl alıştıra bilirim emmeye