Angel_bg hayır kendini kasma ben regl zamanında taktırdım kendini kasma rahat bırak sadece Rahime oturtmaya çalışırken rahminde adet sancısı gibi hafif bir ağrı hissediyorsun çünkü rahminle oynuyor doktor onun dışında herhangi sızlama acı yok. Sonrasında yine hafif adet sancısı gibi ağrın olur geçer