Gizemre ahah ya ben de normal doğum yaptım ve normal doğum yapmışlar olarak şuan tekrar dikiş muayenesinden korkmak bir başkasına söylesek komik gelir:)) ben de 11.gündeyim dikişler kenarı atılıyor gibi kaşıntıyla acı karışık merak ediyorum daha kaç gün sürecek iyileşmesi diye 🙄 benim doktorum 40.günde tekrar çağırdı ama muayene için siz gidin bence bi doktora ödem yapmış olabilir, benim ilk 4-5.günde öyleydi buz kompres yapıyorum rahatlatıyo beni. İnşallah iyileşir tamamen bazen ben de diyorum acaba sezeryan mı olsaydık diye:)