Yeşil çay içebilirsiniz. Ben de bu ‘ay emzirdikçe kilo veriyorum’ ' diyenleri anlamıyorım. İşk bebeğim de ikinci bebğimde o kadar çok emiyor ki gece bile sayısız, sadece anne sütü ikiside. Ama ikisinde de 4 5 kilom kaldı. İlkini sütten kesince vermiştim 2 sene sonra. Bunda bakalım nasıl olacak. Ekmek ve paketli gısa yemesem veririm evet ama zaten emzirmek beni acıktırdığı için yiyorum anidrn şekerim düşüyo ve elimün altındaki tatlı şeyleri yiyorum yemeği bekleyemeden. Yani emzirmek kilo verdirir sözü biraz fasa fiso